close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست
🌺🌸🌺🌸🌺🌸 اگر به دنبال شغلی،با درآمدی نامحدود می گردید💰 اگر از داشتن کارفرما دل خوشی ندارید ...🗣 اگر دوست دارید زمان کار و فعالیت دست خودتون باشه...💼 اگر دوست نداری برای مرخصی گرفتن به کسی رو بندازي ... اگر دوست داری به میزان تلاش خودت پول به دست بیاری ...💪 اگر سرمایه ای برای کسب و کار به جز اراده و پشتکار خودت نداری ...🎯 این ويژگيها همه در نمایندگی فروش بیمه های عمروتامین اتیه وجود داره...✨💫 برای شروع فقط کافیه ثبت نام کنید. 🌺🌸🌺🌸🌺🌸

آیين‌نامه مشتری ‌مداری

آیين‌نامه مشتری ‌مداری

آیين‌نامه مشتری ‌مداری

آپلود عکس

آیين‌نامه مشتری ‌مداری

آیين‌نامه مشتری ‌مداری

آیين‌نامه مشتری ‌مداری

آیين‌نامه مشتری ‌مداری

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان life insurance وآدرس http://www.pasargadlife.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
آیا میدانید

آیا می دانید...

سود و سرمایه پرداختی در پایان دوره، معاف از مالیات و هر گونه عوارض می باشد و تمامی آن متعلق به شما می باشد.

آیا می دانید...

سرمایه این بیمه نامه تسهیلات و یا وام نبوده و نیز باز پرداخت ندارد، بلکه سود خالص شما از این سرمایه گذاری می باشد و برای موارد مختلف می توانید از آن استفاده کنید.

آیا می دانید...

بیمه پاسارگاد با بررسی پوشش های بیمه ای در بیمه نامه های عمر و تامین آتیه و همچنین با هدف ارائه خدمات بهتر و به روز تر پوشش های جدید بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد را معرفی نموده است.

آیا می دانید...

یکی از مزایای این بیمه نامه در یافت وام بدون هیچگونه تشریفات اداری می باشد . 

آیا می دانید...

بیمه پاسارگاد با بررسی پوشش های بیمه ای در بیمه نامه های عمر و تامین آتیه و همچنین با هدف ارائه خدمات بهتر و به روز تر پوشش های جدید بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد را معرفی نموده است.

آیا می دانید...

چرا شرکت بیمه پاسارگاد بهترین است؟

* برتری از نظر رشد سریع طی سال های90 - 96 به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی.

 

*احراز بالاترین سطح توانگری مالیسطح یکبه تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران.

 

*برخورداری از بالاترین ارزش هر سهم در  دربین شرکت های بیمه پذیرفته 

    شده در بورس و فرابورس.

اعطای نمایندگی
رادیو آنلاین

Image result for radio

پیام رسان

Image result for ‫پنل پیامک‬‎

کلاس مجازی


جهت ورود به کلاس مجازی بر روی عکس زیر کلیک نمایید 


Cover art

صفحه اینستاگرام

Image result for ‫اینستاگرام در وبسایت‬‎

آمار مطالب

:: کل مطالب : 11
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 31

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 34
:: باردید دیروز : 28
:: بازدید هفته : 1,767
:: بازدید ماه : 6,370
:: بازدید سال : 25,748
:: بازدید کلی : 76,754

آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است

 

 

 

  

 

آئين‌نامه مشتری ‌مداری بیمه پاسارگاد

 

از آنجا که رعايت حرمت، حقوق و جايگاه مشتريان شرکت بیمه يکي از عمده‌ترين وظايف مديران و کارکنان آن تلقي مي‌شود، اين آئين‌نامه به منظور رعايت حداقل حقوق مشتريان و نحوه تعامل با آنان تنظيم شده است.

ماده 1: ارائه توضيحات دقيق و کارشناسي در مورد انواع بيمه‌هاي مورد نياز مشتريان و حوصله‌مندي همراه با خوشرويي در هنگام دادن پاسخ به سؤالات حضوري، تلفني يا کتبي آنان از سوي همه کارکنان شرکت. در اين زمينه، همکاران بايد اطلاعات کافي و روشن داشته باشند.

ماده 2: ارائه نرخ و شرايط مناسب با اصول فني به مشتريان و داشتن آمادگي کافي براي درك نظرات آنان و تعديل نرخ در صورت امکان . در اين زمينه، گاه لازم است با بيان توضيحات کافي پيرامون نرخ و شرايط ارائه شده، مشتريان را در مورد فني بودنِ نظرات کارشناسان شرکت قانع کرد.

ماده 3: داشتن نگاه مثبت همراه با ارج‌گذاري به انتقادها، پيشنهادها و نظرات مشتريان و خويشتنداری در برابر هر نوع نظر انتقادي آنان و در نهايت، رفع ايرادها و اشکالاتي که مشتريان به درستي به آن‌ها اشاره مي‌کنند.

ماده 4: انجام نظارت کافي بر فعاليت نمايندگان و پاسخگويي دقيق و مسئولانه و همکاري صميمانه با آنها و همينطور اطمينان از صحت کار آنان در برخورد با مشتريان، به ويژه از لحاظ دادنِ هر نوع وعده يا تعهد غيرکارشناسي و غيرحرفه‌‌اي به مشتريان.

ماده 5: تشريح دلايل خسارت تعيين شده، توضيح فرآيند انجام کار و قانع کردن مشتريان زيان‌ديده، به ويژه تحمل پرخاش، تندي و عصبانيت آنان و داشتن برخورد منطقي همراه با خونسردي و ابراز همدردي با آنها. لازم است در اين زمينه، از تجربه مديران و همکاران براي آرام ساختن زيا‌‌‌ن‌ديدگان با پرهيز از هر نوع تهديد، تندي متقابل و رفتار هيجان‌زده بهره برد. درعين حال، در اين حالت، بايد از دادن هر نوع وعده نادرست براي آينده خودداري کرد؛ ولي تقاضاي مجدد بررسي مي‌تواند پس از گرفتن مشورت از مديران مرتبط، مطرح گردد.

ماده 6: رعايت کامل اصول اخلاق حرفه‌اي که در "منشور اخلاقي صنعت بيمه" درج شده است. 

ماده 7: پاسخگويي به تماس تلفني مشتريان وظيفه جدي همکاران است. ازاينرو، در غياب هر يک از همکاران، نزديکترين افراد به تلفن بايد به مشتريان پاسخگو باشند.

ماده 8: کليه کارکنان ستادي، اداري و واحدهاي عملياتي در برخورد و تعامل با يکديگر، بايد چهره درخشاني از اخلاق حرفه‌اي را به مشتريان نشان دهند.



آپلود عکس

تمام حقوق اين وب سايت و مطالب آن متعلق به اعطای نمایندگی رسمی بیمه عمر و تامین آتیه مي باشد www.pasargadlife.com/ - Copyright © 2016-2018 - All rights reserved. .